Monday 27 November 2017

Forex Strategier Avslørt Bollinger Bånd


Forex Strategies Forum Denne strategien er under tidlig test da jeg la merke til god mulighet for at det kunne bli implementert for profesjonell handel. Jeg trenger hjelp av alle som tror det kan bidra til forbedring (helst av erfarne forhandlere). Indikatorer brukt: SMA (40) - Gul linje Bollinger Bands (21,2) - Blå linjer MACD (12,26,9) Valuta Par: Behøver bekreftelse (muligens noen) Tidsramme: Behøver bekreftelse (muligens noen, men min mening er jo lenger jo bedre) Strategi: Inngangssignal - når SMA (21) i Bollinger Bands krysses av SMA (40) gule linje. Avviket fra BB er å bestemme trendretningen. MACD brukes til å bekrefte trendretningen når signallinjen er svært nær histogrammet eller allerede krysset 0-nivå 4-periodene ytterligere. Utgangssignal - når prisen er lukket utenfor et avviksbånd, må vi vente til neste prisbevegelse som må være i motsatt retning og krysse bandet igjen innover mer enn halvparten av kroppen som ligger utenfor bandet. Problemer: Egentlig kan høye svinger ikke bestemmes. Kanskje noen kan implementere indikator som skal bidra til å oppdage dem, bruk av Fibonacci eller Elliot Wave Theory. Vedlegg bbsmamacd. tpl Last ned malen og bruk den i MT4 (1.12 KiB) Nedlastet 376 ganger Powered by phpBB reg Forum Programvare kopi phpBB GroupWelcome teknisk analytiker BBForex er for forex handelsfolk interessert i å bruke teknisk analyse for deres valuta pair trading. Tusenvis av forexhandlere bruker Bollinger Bands, men dette er den første og eneste nettsiden dedikert til å gi Bollinger Bands analytics utelukkende for valutamarkedet. Nettstedet inneholder lister over valutapar som passer til Bollinger Band-systemkriteriene, screening, interaktive diagrammer som lar deg programmere egne indikatorer, og mye mer, inkludert 2-D og 3-D diagrammer. Og for å gi de mest profesjonelle verktøyene for trading forex, har BBForex lagt til nettbasert programmering, BBScript, slik at brukerne kan tilpasse sine kartindikatorer og analyse fullt ut. bbforex er ennå ikke optimalisert for mindre mobile berøringsbaserte nettlesere. Det er for tiden best sett på bærbare datamaskiner eller PCer. Adobe Flash Player-pluginet kan være nødvendig for visse funksjoner. Jeg forstår, fortsett: bbforex kopiere 2017 Bollinger Capital Management, Inc. Scalping ideer (ADX og Bollinger band) Skrevet av Edward Revy 22. april 2007 - 10:24. Scalping ved hjelp av ADX: Å skalpe effektivt med minimal tid brukt, Forex scalpers trenger å vite når markedet trender godt og når det ikke er noe å vente på. For å finne ut om styrken på markedstendensen, bruk ADX (Average Directional Index) indikator. ADX viser ikke retningen for en nåværende trend, den viser bare styrken av trenden. Lesing under 20 indikerer en svak trend, lesing like over 20 får ny styrke trend og leser over 40 veldig sterk trend. Det er så enkelt scalping er svakt når markedet er svakt, når ADX dør under 20 velger andre livsaktiviteter, ikke sitte og kast bort tiden din i Forex. Scalping ved hjelp av Bollinger band: Bollinger band kan bidra til å bestemme trender og spesielt kommende trend reverseringer. Når prisen beveger seg utenfor Bollinger-bandene, foreslår det en fortsettelse av den nåværende trenden, mens bunner og topper laget utenfor Bollinger-båndene skifter til bunn og toppene som gjøres senere inne i Bollinger-bandene, tyder på kommende trendendring. Skrevet av Bruker den 23. juni 2007 - 02:39. Hvilken innstilling av ADX foreslår du, er det standard Sendt av Edward Revy 23. juni 2007 - 02:45. Ja, standard ADX (14) også ADX (20). Skrevet av Bruker den 7. desember 2007 - 10:49. Jeg forstår ikke hvorfor ADX anses å være så nyttig. Jeg har alltid problemer med det. Ofte når det er over 40 og du kommer inn i en handel, begynner trenden å gå ned og med trenden går også ADX ned og du taper pips i stedet for å gjøre noe. Eventuelle forslag til hvordan du takler dette problemet Innlevert av Edward Revy 7. desember 2007 - 14:17. Selv om ADX svinger over 40 tyder på en sterk trend, er det sannsynligvis bedre å unngå å åpne nye handler i retning av en nåværende trend. Ellers kan det ofte settes en situasjon som din: Du kommer inn i en handel, og kort tid etter begynner ADX å synke. Prøv å balansere systemet på en slik måte at du kan starte en handel når ADX er over 20, men under 35-40. Bruk ADX som et hjelpende verktøy, en bekreftelsesindikator som vil legge til tillit når du skriver inn en handel. Men hvis din primære indikator eller metode gir et sterkt signal og ADX motsetter det, ignorerer du ADX. Gjør din handelsstilling mindre og igangsette en handel. Skrevet av Bruker den 21 mars 2008 - 20: 40.Forex trading strategi 10 (H4 Bollinger Band Strategy) Skrevet av Bruker den 24 desember 2007 - 04:09. Nåværende strategi ble levert av Joe Chalhoub. Takk Joe, og god handel til alle H4 Bollinger Band Strategiverktøy. Bollinger Bands (20) TimeFrame. H4 Valuta. ALLE Denne strategien er ekstremt enkel, og jeg bruker den til å oppdage muligheter og det er veldig bra. Hvis du åpner et H4 EURJPY diagram, og du setter inn Bollinger Bands (20) indikatoren, vil du se at båndene bare er Resistance and Support hvis du ser på diagrammet. Øvre bandet er en motstand, og det nedre bandet er en støtte. Hvis du tar hensyn til diagrammet, vil du se at det meste av tiden går over på øvre bånd, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig enkelt, jeg venter til prisen berører kan si øvre bandet og lukkes under det (ikke over det) og vent til lyset dannes, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet 100 pips eller til det berører det nedre båndet. Samme ting når det berører det nedre bandet og stearinlyset lukkes over det, og neste stearinlys åpner over forrige nedre bånd, så går jeg langt med målet øvre bånd eller 100 pips. Du kan utvikle denne strategien som jeg gjorde, og du kan tjene mye, jeg laget mer enn 800 pips denne måneden. Du kan sjekke nettstedet mitt for ytterligere hjelp rpchost. Hvis du tenker på denne teknikken og ser på diagrammet, er jeg sikker på at du raskt vil utvikle denne strategien og gjøre 99 vinnende handler. Lykke til. Joe Chalhoub H4 Bollinger Band Strategi (Del II) Verktøy. Bollinger Band (20) TimeFrame. H4 Valuta. NOEN Denne strategien er en videreføring av den tidligere strategien jeg sendte før (Forex trading strategy 22). Denne strategien er veldig enkel, og du kan finne flere detaljer på Rpchost forex forum. Først åpne en valuta (per eksempel EURUSD) og H4 tidsramme, utgitt passende bruddlinjer fra bollinger-bandet (visuelle eksempler er på rpchost forex forum), vent nå til et lys bryter breakLine. Denne pause er ikke et handelssignal, vi må ha en ekstra bekreftelse, her kommer rollen til bollinger-bandet. se på bollinger-båndet øvre og nedre, hvis de begge åpnes, noe som betyr at øvre bandet er opp og lavere bånd er nede, da er det en forvirring av en handel. Skrevet av Thomas den 24. desember 2007 - 14:26. Jeg lurer på noe om hva du kommenterte. (Rt vil du se at det meste av tiden prisen treffer øvre bandet, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig enkelt, jeg venter til prisen berører kan si det øvre bandet og lukkes under det (ikke over det ) og vent til lyset er dannet, når det er ferdig og neste stearinlys åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet 100 pips eller til det berører det nedre bandet.) Jeg forstår ikke da det er ferdig og neste stearinlys åpnes under det forrige øvre bandet da jeg går inn i en kort handel med målet. Hva mener du med å åpne under forrige bånd Hva skjer hvis prisen lukkes over øvre bånd og så kommer den tilbake i bandet. Er det noen indikator for å legge inn en kort handel Skrevet av Joe 25. desember 2007 - 04:12. Kjære Ele, jeg sender gratis signaler på nettstedet mitt, besøk denne linken rpchostFreeSignals. aspx. bare registrer deg og logg inn på gratis signaler. Hvis du vil dra full nytte av mine signaler, bli medlem på denne linken. rpchostRegisterContent. aspx Skrevet av Joe 25. desember 2007 - 04:29. Jeg vil forklare det igjen, jeg vil åpne EURJPY-valutaen på H4-tidsrammen. Nå ser jeg et stearinlys som berører det øvre bandet, prisen går over det, så under det, venter jeg til dette 4 timers stearinlys er ferdig, hvis det (1 lukkes under øvre bånd og det brøt det ikke. det åpnes over overbandet og lukkes under det), så jeg vurderer at øvre båndet er en motstand og jeg kort ved dagens lukkestear, mitt mål vil være det nedre bandet eller 100 pips. Det er enkelt. Denne teknikken er grunnlaget for strategien min, sikkert jeg bruker andre ting med det for å bekrefte en handel, og det er veldig kraftig, du kan se ytelsen på nettstedet mitt. rpchost Good Luck Thomas Innlevering av Gift 26. desember 2007 - 13:40. Kjære Joe, Takk for at du deler dine ideer med oss. Hva skjer hvis prisen bryter overbandet og fortsetter oppover, er det et langt signal. Best regards, Gift Skrevet av Joe 27. desember 2007 - 07:36. Ikke nødvendig, det er ikke en begrensning hvis det bryter overbandet, det vil bli der, kanskje det neste stearinlyset det vil kaste under det, eller kanskje det vil fortsette som EURJPY gjør nå, det jeg gjør er følgende: La oss si at prisen berører det nederste bandet og det lukker over det ok. da vil jeg gjøre LENGT med målet på øvre bandet, så hvis prisen går opp og berører øvre bandet, vil jeg ikke gå ut direkte. Jeg venter til 4 timers stearinlys er dannet, og hvis jeg ser det stenger under underbåndet, vil jeg avslutte straks, hvis den lukker over det, vil jeg vente på neste stearinlys hvis neste stearinlys lukkes under øvre båndet, jeg vil gå ut hvis det holder seg over det, vil jeg reservere det. Hvis du ser diagrammet godt, vil du oppdage mange ting, jeg oppfordrer deg til å fokusere godt på det. Skrevet av Bruker den 29. desember 2007 - 16:56. Jeg besøkte nettstedet ditt og la merke til noe på de publiserte resultatene. Du viser inntasting og målgrense og SL, men Limit er mye mindre enn SL. I utgangspunktet er du villig til å risikere si 50 pips av tap for å få 35 pips av gevinst. Er dette ikke et veldig forferdelig risikofaktorforhold, anbefaler de fleste handelsfolk et 2: 1 eller 3: 1 gainriskforhold.

No comments:

Post a Comment