Sunday 12 November 2017

30 Min Forex Trading Strategi


Avansert system 16 (30 min ATR breakout) Skrevet av Edward Revy 25. oktober 2010 - 15:09. Tidsramme: 30 min Valutapar: noen. Indikatorer: ATR 14 EMA 14 satt på ATR 14. i-FractalsEx: periode 3, maks barer (500 eller noe annet nummer - det spiller ingen rolle her). Last ned: i-FractalsEx. ex4 Trinn for å sette EMA14 over ATR 14 riktig: a. sett ATR på diagrammer som vanlig. b. fra Navigator-vinduet (til venstre) Dra Flytte Gjennomsnitt på ATR og i innstillingene sørg for å sette: - periode: 14 - MA metode: Eksponentiell - Søk på: Tidligere indikatorer Data Ideen: Å handle når markedet forbereder seg å akselerere. Dette skjer i en særskilt syklus hvor langsomme forhold innen slutten av dagen (slutten av New York-økten, gjennom den asiatiske økten) endres med en ny morgenmøte (rett etter 00:00 EST). ATR vil hjelpe oss med å forutse og forberede det nøyaktige øyeblikket der markedet er i ferd med å akselerere, samtidig som vi fokuserer på å forberede et breakout-utvalg for å fange bevegelsen. Når ATR leser over 14 EMA - markedet er aktivt - det er der vi vil være handel. Når ATR hviler under 14 EMA - det er ikke mye aktivitet som skjer - det er der vi ikke trenger handel. Bruk Fractals til å angi et breakout-område. Angi en ventende rekkefølge over og under rekkevidde når ATR nærmet 14 EMA nedenfra og er i ferd med å krysse (omtrentlig tidspunkt her). Forbereder for første handel: - Finn den siste forekomsten hvor ATR gikk under 14 EMA. - bruk fargede fraktaler fra iForexEx-indikatoren for å lage et breakout-område. Bruk bare de fargede fraktalene som faller i perioden hvor ATR er under 14 EMA. - Hvis det finnes flere samme farger fraktaler, bruk de fjerneste - de som vil skape et bredere spekter. - når ATR nærmer seg 14 EMA nedenfra og er i ferd med å krysse (det er alltid en omtrentlig timing, snarere en forventning, men du lærer å identifisere den raskt etter noen dager), angi ventende ordrer over og under rekkevidde. En av dem vil bli utløst på breakout. - SL - motsatt side av serien. - min TP mål bredden på området, etter at du kan: a. Hold posisjonen så lenge ATR stiger og dens over 14 EMA. b. Lukk når ATR går under 14 EMA. c. Hvis du tok delvis TP eller har en andre ordre på plass, kan du holde dem i gang for resten av dagen, selv når ATR går under 14 EMA til ATR faller til 0.0014, etter at starte en tilbakestilling og la den lukke med en Stoppe. Det er strategien. Håper du liker det. Her er min strategi. På en GBPUSD - og EURUSD M30-tidsramme: 8 EMA som ble brukt på Open 5 EMA, ble brukt til å lukke Fibonnaci for å vise motstanden og støttene. Signal Linjeperiode på 45 2MA Crossover Signalindikator (for å varsle når et kryssoverfall har skjedd) RSI 14 Stokastikk (10,3,3) MACD (5,15,9) Long entry: Angi umiddelbart når MACD, Stochastics, RSI-show en lang posisjon og 5MA har krysset over 8MA nedenfra. Plasser stoppet tap noen få poeng under det siste lavt med en fortjeneste på 70 pips og et bakre stopp på 30 pips. Kort oppføring: Skriv inn umiddelbart når MACD, Stochastics, RSI viser en kort posisjon og 5MA har krysset over 8MA fra oven. Plasser stoppet et par poeng over det siste høyt med en fortjeneste på 50 pips og et bakre stopp på 30 pips. Denne strategien ser ut til å fungere best i et horisontalt marked. Noen ganger må man arbeide med motstanden og støttesporene for å bestemme riktig Take Profit-nivå, fordi det ikke alltid er 50 pips. Denne strategien fungerer også bra med H1 tidsrammen. Jeg personlig liker H1 fordi lysestikkmønstrene beveger seg tydelig, og noen ganger kan man se inn - og utgangspunkter før varselet (som er EMA-krysset). Over og under er det gitt et diagram for studiet ditt, slik at du kan få bedre forstå denne strategien. Hvis du dro, klikker du musen på kartet, du vil ha alternativene øverst på den menyen som sier visningsbilde. Hvis du klikker på visningsbilde, vil det gi deg en større, bedre visning av diagrammet. Ha en fantastisk trading uke Takk MarketClub BONUS, 2 GRATIS MÅNEDER Klikk herFinans videoene nedenfor beskriver Slingshot 30 Min trading strategi. Det er 100 mekaniske og foretrukne valutapar som skal handles, er EURUSD, GBPUSD, USDCHF og USDJPY SlingShot-strategiske keynoter: Valutapar: EURUSD, GBPUSD, USDCHF og USDJPY Tidslinje: 30 Min Diagramtype: Bardiagram Handelstid: 7:00 GMT til 20: 00GMT Unngå Trading: Ikke-Farm Payroll dager til 30 minutter etter at rapporten er utstedt Money Management. Ikke mer enn 3 av handelskapitalen per handel tatt Stopptap: Høy eller Lav inntastingslinje Mål: Lukk av innføringslinjen Neste video viser valutakursreguleringsstrategi eksempler for GBP, JPY og EUR. Du kan også like: Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Gratis Forex Strategies Systems En samling av forex systemer, indikatorer og strategier, inkluderer Forex Analyzer PRO. 100 Gratis Last ned. Gratis binære alternativer Strategies Systems Revealed Lær og last ned gratis binære alternativer strategier og handelssystemer. Last ned Forex Analyzer PRO gratis. Last ned et av de beste gratis fx-systemene for lønnsom forex trading. Alle artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, forskning, analyser , priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Aboutcurrency, dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Overcurrency aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsretts kopi 2017 Omkurs. Alle rettigheter reservert. Risikoopplysning: Trading forex på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Tråd: Enkel 30 Min System Enkel 30 Min System Jeg har lært meg mye fra Babypips siden jeg startet handler om 1 og et halvt år siden. Jeg skjønte akkurat nå på kvart over midnatt at jeg ikke hadde bidratt med et enkelt system eller pedagogisk innlegg. La meg introdusere meg selv: Mitt navn er Martin Dudaniec, jeg er en handelsmann fra Polen. Jeg er en teknisk teknisk dør, og jeg handler daglige lys. Jeg er veldig fornøyd med fremgang og suksess så langt i Forex, så alle nybegynnere holder kinnene dine oppe og henger der inne. Ive revet to live trading kontoer og utallige demo kontoer, men jeg har endelig funnet en formel for personlig suksess. Jeg vil ikke legge inn systemet jeg bruker for å gå inn i dagens lyshandel for nå fordi det er ganske komplisert med flere nivåer av oppføringer, utganger, og vil ta meg som 4 timer å skrive her. Dette er et ekstremt enkelt system som jeg har funnet nyttig å eksperimentere med intradag handel. Jeg kokte dette opp med kort varsel, bare spilte med tall og det virker som å fungere bra. Jeg handler ikke denne live ennå, men jeg planlegger å raffinere den til høyere standarder og begynnelsesdagshandel. Jeg er åpen for eventuelle forslag du kan ha satt opp: 30 minutter lysestik (GBP USD. EURUSD) EMA 5 Brukes til Lukk (rød) EMA 10 Brukes til Åpen (aqua) MACD Innstilling 8, 20, 9 RSI 14 Lang: 1 . MACD krysser negativ til positiv, RSI over 50 2. MACD er positiv, 5 EMA krysser 10 EMA i positiv retning Kort: 1. MACD krysser positiv til negativ, RSI under 50 2. MACD er negativ, 5 EMA re-krysser 10 EMA i negativ retning Exit Regler: 1. For Oppføringer 1. Avslutt når EMAs re-krysser hverandre i motsatt retning 2. For Entries 2, er det et overskudd tar nivå på 25 pips. Money Management: 1. For innlegg 1, SL 30 pips. Manuell stopp av stopp på 30 pips anbefales. Dette vil skape flere break-even handler, men du vil miste mindre penger, og er den tryggere måten å handle på. For oppføringer quot2quot Profittinntaket er 25 pips. 2. Risiko ikke mer enn 5 av kontoen hver handel. Har blitt testet på GBP USD og EUR USD. Det er veldig sent, så jeg beklager at dette ser ut eller høres litt grønt ut. Hvis du har spørsmål, vennligst kontakt meg på martindudaniechotmail eller legg meg på skype: firefinancial Hilsen, Martin Dudaniec Sist endret av phreakNIK 04-26-2008 kl. 01:28. Ble medlem Oct 2007 Sted vancouver Innlegg 80 takk for systemet ditt. veldig enkelt å bruke, virker det på lengre tid, slik som 4 timer eller daglig. Overordnet masterbidrag og medlem Bli medlem Mai 2007 Sted US sentral tidszone Innlegg 940 Mange takk Martin, jeg skal sette opp en demo-acct og prøve den. Jeg har kommet til den konklusjonen at for handel i N. Y.-sesjonene er EURUSD-forsterkningen GBPUSD den beste (for meg betyr det sikreste).

No comments:

Post a Comment